Wednesday, March 17, 2010

PARPU DAN BLOG AGENDA BANGSA MALAYSIA

Sebenarnya saya tak lagi berminat nak kutuk si Parpukari tapi, mahu tak mahu saya nak memberi sedikit komen tentang posting terbaru Parpukari ni.

Dalam posting tersebut, bertajuk GEMPAR! KJ CUBA BUNUH KARIER PM MELALUI BLOG CIPTAAN PENCACAINYA!? si Parpukari cuba memberi gambaran bahawa terdapat beberapa penyokong KJ disebalik blog Agenda Bangsa Malaysia.




Sebenarnya senang nak aje nak tau dalang di sebaliknya..

Biar kao baca petikan Parpu ni



Nukilan si Beruk
Begini kisahnya, semalam for the first time la, blog ini mempertahankan isteri PM iaitu Datin Seri Rosmah, klik sini, tak sampai 24 jam, ada satu blog baru dicipta oleh pencacai si kitol untuk menghentam isteri PM dan Pegawai Khas beserta dengan Setiausaha Akhbar TPM! Klik sini

Dasyat betul blog ni punya wayang, dia rekasaya sebuah epilog yang tidak pernah berlaku, malah blog ni nampak sangat hasil ciptaan si Kitol Pengkhianat Negara kerana layout dan cara penulisannya sama dengan beberapa blog yang telah dicipta untuk menghentam blog ini.

Malah pandangan blogger 
Melayu Bersatu dan TaipingMali juga menyatakan sedemikian, blog ini dicipta untuk membeunuh karier politik PM dan TPM, dan orang di belakang blog ini adalah KJ si Kitol, dia dah terlampau desperate sekarang ni sebab dia tau dia tak leh jadi menteri!


Cuba kao halusi urutuan cerita siwar yang cuba dibawa oleh Parpu.

  1. Parpu mendakwa dirinya pembela Datin Seri Rosmah
  2. Kemudiaan dia telah terbongkar blog Agenda Malaysia yang sarat dengan 2 posting sahaja. Posting pertama menghentam beliau dengan rakan rakan bersekutu, posting kedua menghentam Datin Seri Rosmah


Bacalah perenggan dibawah ni, nilah perenggan dalam blog Agenda Bangsa Malayisa yang digunakkan sebagai bukti oleh si Parpukari dalam tuduhan liar beliau


edarilah bahawa RM hanyalah manusia biasa yang sebenarnya lebih rendah dari purata ketinggian mana-mana rakyat Malaysia. Cumanya, persepsi yang diolok-olokkan oleh barua-barua RM yang membuat dirinya digambarkan seperti gergasi garang. Garangnya RM sehingga membuat ramai termasuk KJ dan angkatannya teragak-agak mengatur langkah untuk mengenepikan kuasa ilusi RM itu sekalipun beliau telah ditidakkan sebagai Menteri Kabinet disebabkan desakan RM dalam keputusan Najib.


Blog Agenda Bangsa Malaysia


Cuba kao tepuk dada tanya selera. 


Sudah terang lagi bersuluh blog ni diwujudkan untuk melagakan KJ dengan PM. Senang kan. Lagipun kerana kegopohan Parpu, dia tidak menunggu untuk mengumpan dengan baik. Umpan tu dia letak dua posting dah cukup untuk membalun orang.


Kah kah kah kah kah


Woiit, berapa posting aku gunakan untuk membalun kao dengan jelmaan lain wahai si Parpu? Ni memerlukan kesabaraan parpu. Nak mengail bukan jenis macam nak ayat orang untuk bersama sama nak meniduri lu (Parps Indececnt Proposal Lu sudah tau lah).


Kenalah gentelmaannnnnn....kena sabar beb


Sebenarnya, tak pernah ada satu blog KJ yang menyentuh pasal Datin Seri Rosmah.
 Ni peluru berpandu yang dibuat dari Madras untuk mewujudkan ketengangan di antara Ketua Pemuda dengan Presiden dengan Isteri Perdana Menteri . Untuk melaga-lagakan orang ..itu kan trademark si Parpu.. 




Nilah karenah melepaskan anjing tersepit. 
Aku penat2 nak wujudkan tabung parpu lalu dia main game mcm ni..
Tak Baik lah wooit




Ok sekaran kita kena tahu siapa yang ajar Parpu nak buat siwar camni?


Saya rasa saya harus mengakulah. Parpu adalah penuntut blogging ala Wenger J Khairy


Tapi dia belajar dari jauh. Dia kata kononnya dia tak baca blog saya tetapi seperti dia dah tahu segala cerita berkenaan saya, sampai komen saya buang untuk mengumpan dia, dia makan bulat bulat.




Dia masih terpingga pingga memikirkan samada Repoman adalah penyokongnya ataupun lagi satu jelmaan Jeneral Wenger J Khairy. Sewaktu dia terfikir dia melontarkan idea tersebut kepada kaum pencacainya. Mereka semua mendabik dada mendakwa "Annne in caritah manyak bagus". Lalu Parpukari telah terjermalah blog ni.


Aku nak kutuk blog ni pun tak larat. 


Blog ni blog bodoh, dihasilkan oleh budak hingusan dalam alam siwar. 


Nak berentap dengan Jeneral, elok kao belajar dululah.




Setahu aku, orang berjaya naik menjadi Perdana Menteri, biasalah pandai pandai belaka, bukan senang nak kelentong dia. Lagipun kadang kadang, umpan ni memakan diri hi hi hi hi

No comments: