Friday, March 12, 2010

Otai Parpu Blah Gua Ucapkan Sayonara.






House PK said...






Salam Bro kumbang! Jangan lah tinggalkan aku wahai sahabat seperjuanganku!
Sahabatku Kumbang, aku menghormati keputusanmu bro, aku pun sedih melihat dengan apa yang berlaku pada rakan-rakan kita yang lain, yang melalak berjuang banyak tetapi yang membuat kerja yang sebenar ini tak ramai bro!
Sedihnya hari ini kerana aku kehilangan seorang sahabat pejuang sejati, inilah masalahnya bila kita blog pro kerajaan menyokong kerajaan tetapi tidak ada sesiapa pulak dari pihak kerajaan yang menjaga kita!



(PS: aku dah nak muntah lalu padam komen yg selebihnya. Gey memang macam ni)

Komen Wenger:
Nilah berita paling bes. Otai Parpu dah blah. Mesin fotostat ni mula menggealabah. Gua ucapkan selamat bersara kepada Kumbang. Kalau Otak tahap kumbang , lebih baik blah sajalah

No comments: